اس ام ا س عاشقانه
 
عشق یعنی زیستن
پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, :: 19:24 ::  نويسنده : مولابخش بستام

تکرار همه چیز توی زندگی خسته کننده است ، اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگی من است .

 


نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است .

 


مشغول بازسازی جاده ی خاطراتم بودم تا وقتی دوباره خواستی برگردی ، پستی و بلندی های جاده اذیتت نکنه ، ولی یکدفعه چشمم به تابلوی فرسوده ی کنار جاده افتاد که روی آن نوشته بود : جاده ی خاطرات یکطرفه است !

 


هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ ، چه کنم من که دلم تنگه همیشه !

 


یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه ی لیلا نشست / گفت : یارب از چه خوارم کرده ای ؟ / بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟ / مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم / گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگت پنهان و پیدایت منم / سال ها با جور لیلایت ساختی / من کنارت بودم و نشناختی .

 


امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنم / در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم / امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد .

 


چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر ، یاد هم که نبود حرفی نیست !

عشق یعنی شب نشینی با خدا / گفتگو با ناله اما بی صدا / عشق پرتاب گلی از سوی دوست / هرکجا باشد دلم همراه اوست .

 

در جهان هرگز نشو مدیونه احساس کسی / تا نباشد رایگان مهرت گروگان کسی / گوهر خود را نزن بر هر سنگ نالایقی / صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی .

 

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی ، یا غذا نیست که بهش ناخونک بزنی ، یا رفیق نیست که بهش کلک بزنی ، عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی .

 

به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیت های ظاهریت .

 

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی ، اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی .

 

در لحظه های شادیت من را یاد کن تا غم لحظه های غمگینم کم شود .

 

دلت را جایی بگذار که وقتی رفتی بیاریش ، ببینی ازش بهتر از خودت نگهداری کردن .

 

خدایا به فرشتگانت بسپار که در لحظه لحظه ی نیایش خویش ، عشق مرا از یاد نبرند .

 

تو آسمون چشم تو یه بنده ی حقیرم / میخوام بگم دوستت دارم میشه برات بمیرم .

 

هرجا بری یادت نره یه عاشقی به یادته / دو چشم منتظر به در همیشه چشم به راهته .

از برگ گل نازک تری / از هرچه گویم بهتری / خوبان فراوان دیده ام / اما تو چیز دیگری .

 

آخرین نگاهت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود .

 

میگن آخر معرفت اینقدر دوره که عمر آدما کفاف نمیده بهش برسن ، اما من یه اس ام اس میدم به اونی که آخر معرفته .

 

باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم ، دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم .

 

روی دیوار مقابل پنجره ات قلبی کشیدم زیبا ، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد ، امروز را دیدم روی قلبم می نوشتی : زباله هایتان را در این محل نگذارید .

 

چشمامو وقف تو کردم ، دل به خلوت تو بستم ، هم ترانه پس کجایی ؟ من که مردم از جدایی ، دل شکسته و غریبم ، جون میدم اگه نیایی .

 

عشق گاهی یک پرواز است ، با تو / عشق گاهی یک آواز است ، برای تو / عشق گاهی یک نگاه است ، فقط تو / عشق گاهی یک گناه است ، بی تو .

 

خدا آن روز که دنیا را نهاده / به هرکس هرچه لایق بود داده / به بلبل ناله ی مستانه داده / به طاووس جعبه ی شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده / به شیر هم قدرت مردانه داده / به ما هم نازنینی چون تو داده .

 

یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار ، دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت .

 

آسمون چشمام بدجوری شده ابری / میخوام ببارم واسم نمونده صبری .

هیچ وقت نخواهم که یادت از خاطرم محو شود ، زیرا یادت هم مثل عسل شیرین است .

 

چون چشمه می جوشد چشمانم / تو ز من چه میدانی من ز تو .

 

امروز که به سختی گذشت ، بدون تو فردا رو چه جور بگذرانم خدا می داند !

 

بذار یه چیزی رو بگم صادقانه / گلم خیلی دوست دارم عاشقانه .

 

با نشاطم از نسیم پاک نفس هایت ، از رطوبت لب هایت ، از منظره ی زیبای چشمات ، از زمزمه ی گوشنواز صدات ، دوست دارم و نمی خواهم از دستت بدم .

 

پروانه سوخت ، شمع آب شد و خاموش ، اما قصه ی عشق که به پایان نرسیده .

 

سفر همیشه قصه ی رفتن و دل تنگیه / به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه / همیشه یک نفر میره آدمو تنها می ذاره / میره یه دنیا خاطره پشت سرش جا می ذاره !

 

کاشکی اون روز می دونستم همه کارات کلکه / باید از نگام می خوندی عشق من برات تکه / خیلی ازم می پرسن چرا از غم می خونم / می خونم همه بدونن عشقا دوز و کلکه .

 

شب ها تا که سرمو می ذارم رو بالش / خوابو از سرم می پرونه فکر و خیالش .

 

تا تو هستی همدم و دلدار همیشه / غم و تنهایی دور و برم پیدا نمیشه

 

دوستان را یاد کردن عار نیست ، یک اس ام اس کمتر از دیدار نیست . دوستان را دوستی کن در حیات ، بعد مردن دوستی در کار نیست

////////////////////////////////////
شوق دیدار تو را قاصد بیراه چه داند ؟ آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

آنکس که می گفت دوستم دارد، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشدرهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

////////////////////////////

من صفرم، تو دویی
با تو بیستم، بی تو نیستم

/////////////////////////////////////

می دونى 721 یعنى چه؟ یعنی بین 7 آسمان و 2 دنیا، 1 را دوست دارم، اونم تویى.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ##دانلود كده آچار فرانسه##
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ بستام و آدرس moulabakhsh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 933
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1